środa, 5 grudnia 2012

Filmikowy szał!

Długo zbierałam się do zrobienia filmiku o Tosi, ale w końcu znalazłam odrobinę czasu, jakiego jest bardzo mało, bo jestem zawalona nauką, i stworzyłam mój pierwszy, amatorski filmik (proszę o wyrozumiałość) :
http://www.youtube.com/watch?v=w01zvE2gc-E&feature=youtu.be

W minioną sobotę byłam na treningu w X-FUNie. Tosia jeszcze nigdy tak szybko nie biegała po torku! Najlepszy trening, chociaż było zimno, i kończyny oraz uszy odmarzały :) Ale było warto, Paulina stworzyła cudowny filmik o tym co się działo w X-FUN przez cały rok 2012! :D Czyli najlepsze treningi, sceny pod słońcem!
http://www.youtube.com/watch?v=ilhiuQIWlV8

A już w ten piątek wraz z Olgą od Wika (również cavaliera) wybywamy do Annówki na warsztaty i zawody! :P Już chcę tam być, uwielbiam tam przebywać :)

Po warsztatach czeka Was kolejna porcja filmikowa! Stworzę filmik z Tosią oraz Wikiem z warsztatatów  w GRAFie, a potem zimowy filmik Tosi :D

Aha, zapomniałam wspomnieć, że mój pies jest inny! My zamiast leniuchować w zimę, właśnie zaczynamy żyć! Tak, Tosia uuuwiiiieeeeelbiaaa ŚNIEG! :D

Pozdrawiamy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz